veckan

Har varken haft tid eller lust att blogga på sista tiden, men här kommer äntligen ett litet inlägg iallafall. Veckan har varit bra, har jobbat, gått i skolan och uppgåtts med mina fina vänner och underbara kille.  Idag slutade jag klockan elva, så jag och Minna åkte hem till henne för att göra det vi brukar göra... ÄTA. Haha neej, men vi  gjorde lite allt möjligt, sjukt kul var de iallafall. Kika in på hennes blogg häääääär ifall ni vill läsa ha något kul att läsa.
 
 
I helgen var jag med Jonathan, hur kul som helst alltså!! men det har jag vi kul alltid, dock hann vi inte va så länge, eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen... saknar honom.
 
 
 
Nu ska jag gå och ladda min urladdade lilla mobil och sedan sova, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback