Back on track!

Har inte hunnit blogga på länge, men here I am.
Livet rullar på som vanligt med tonvis av läxor, underbara vänner och en grym kille.
Imorgon har jag mitt första teknikpov, så nu har jag suttit hela eftermiddagen och övat på ångmaskiner,  akvedukter, och sånt där roligt.
Imorgon är det avslutning med fotbollen och eftersom vi är sånna sportare så blir det pizza på krogen haha.
Har gjort om i mitt rum för ett tag sedan också.Det kankse kommer upp en bild lite senareom jag hinner.
Har så fullt upp nu för tiden att jag bara måste göra det allra viktigaste: äta sova, plugga, va med kompisar och Jonathan.
Nu ska jag bara chilla, plugga och sova så vi hörs ♥
 
 Hittade en liten bild på mig och Minna från datorns webcam haha, hecka hennes blogg hääääär. 

Kommentarer
Postat av: Minna

Söt du är gullunge!<3

2012-10-10 @ 20:17:02
URL: http://mmiinnas.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback